Ja ni, nu ska det börjas. Ett nytt liv, nya tag och allt det där. Jag har precis ätit lunch och kände inte alls för att ta med mina stavar, hopprep och gå ut å gå! Men efter som jag numera känner pressen att kunna deklarera för mina kära vänner att jag faktiskt har utfört dessa tre tillfällen per vecka så är det bara att bita ihop. Dags att stoppa morgonpasset i öronen och ge sig iväg, det är faktiskt väldigt trevligt att vara ute och gå med Hanna, Martina och Kodjo. Dom har samma promenadtakt som mig och ungefär samma humor, musiken kanske inte alltid är vad jag skulle önska men man kan ju inte få allt här i världen =)

Idag ska jag dessutom vara väldigt effektiv, har redan börjat på min rapport, skrivit en dubbellogg och ska efter promenaden göra en självvärdering och läsa två böcker!... målet idag är med andra ord satt ganska högt men jag har inte så stora problem med att inte nå upp det, jag menar varför läsa en bok om rapportskrivning ...de e väl bara å skriva?! Jaja, nog om det. Ut å gå och bli av med lite fläsk och lägga på sig några enstaka muskler istället då!


Kommentarer
Postat av: Jenny

Yey! Låter toppen Malle! Bra gjort! Madde skickade ju iväg sitt hjärta ikväll och det måste ju vara någon form av rekord!! Tisdag (inte onsdag som jag försökte med först) och alla 3 passen avklarade! Du har ett och jag har noll pass gjorda... Har istället suttit och druckit en massa rödvin och sett Milan förlora mot Milan! Men imorron kommer jag igen :)

2012-04-03 @ 23:24:04
Postat av: Lilian

"Milan förlora mot Milan"? Hur många glas blev det egentligen, Jenny?;o) Eller menade du att det var deras eget fel att de förlorade?:o)



Way to go brudar!!:o) Vad duktiga ni är!!:o)



2012-04-07 @ 14:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0