Barnvakt

Det går alldeles strålande att vara barnvakt, det ända som är jobbigt är att jag upptäckt att våra egna barn är ganska jobbiga?! J & J gör allt alldeles perfekt, kliver upp på morgonen, klär sig, borstar tänder, är artiga och väluppfostrade. Dom leker i ett kör och det är knappt dom har tid att äta, hjälper till och ger katterna mat och eldar ute och föreslår vad vi ska äta. Mina, dom säger nej till allt, vägrar kliva upp på morgonen, när de väl kommit ur sänger så sätter de sig ner och väntar på att bli serverad...det är nästan så jag får klä på de stora och M får jag klä på för att vi över huvudtaget ska komma iväg:(

Nä nu jäklar är det slut på det här, från och med onsdag så kommer jag inte att serva någon mer. Plockar de inte åt sig frukost blir de utan och klär inte Martin på sig själv i tid får han åka på dagis utan kläder. Så är det bara!!

Jag precis skickat iväg rapporten och håller nu tummarna för att min opponent inte tycker att det är allför stora ändringar som måste göras! Känns skönt, nu är det bara en sista uppsats som ska göras och sen så är det sommarlov=)

Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Men så där är det väl Malle?! Om dina barn skulle vara hemma hos Madde skulle det säkert vara precis tvärtom :) Skönt att vara klar med rapporten! Håller tummarna för att den går igenom utan anmärkning!

2012-04-29 @ 15:22:12
Postat av: madde

Ja de låter för bra för å va sant?! Men Jenny har ju helt rätt. Vilken helg ska vi bevisa de? :-D

2012-04-29 @ 18:12:49
Postat av: <3!!!!!!

2012-04-30 @ 16:01:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0