Äääääääntligen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Äntligen är det klart med vår resa till Kiev i sommar! Vi flyger från Arlanda via Moskva den 13/6 och kommer hem den 21/6!

Vi ska hyra ett rum av en kvinna som heter Roksana och hon och hennes man hämtar oss på flygplatsen och skjutsar även dit oss när vi ska hem!

Jag och Carro kollar Champions och har nyss öppnat en flaska vin för att fira att allt är klart. Det har varit en massa turer... Först skulle vi åka husbil. Den skulle vi få låna av Carros mormor och morfar men förra veckan ändrade de sig för att de var rädda för att vi skulle bli misshandlade, våldtagna och lemlästade på resan genom Polen och Ukraina. Först var jag väldigt arg och kände mig omyndigförklarad!! Men det har lagt sig, jag är ju inte så långsur som ni vet :)

Eftersom jag är en fattiglapp så har det varit viktigt att det blir så billigt som möjligt! Nu kommer flyg och boende att gå på strax under 6000 kr vilket känns okej för min del.

Just nu är jag så glaaaaaad att jag nästan kan dööööööö. Den här resan kommer kanske bli det roligaste jag någonsin upplevt! Tänk att jag ska få se Sverige spela fotboll i ett stort mästerskap!!!!!!!!!!!!!!

Det enda som fattas är att jag ska vinna 10 000 kr i Vem vet mest på tisdag! För då ska ju jag till Göteborg :)

Slutligen vill jag säga att jag älskar hela världen! Har hunnit dricka 3 glas vin och då känns det så :)
Kramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkramkram!

Kommentarer
Postat av: Åsa T

Är ganska så avis lovar jag! När sänds programmet med dig? Vill ju inte missa det :) Kram

2012-04-26 @ 15:18:11
URL: http://torstenssons.blogg.se/
Postat av: Malle

Underbart! Kraaaaaaaaaaaaaaaam

2012-04-26 @ 22:02:11
Postat av: Jenny

Jag vet Åsa, fattar knappt själv att jag faktiskt ska åka till Kiev! Vet inte när programmet ska sändas men får veta det på tisdag :) Men det är någon gång i höst.

2012-04-26 @ 22:34:38
Postat av: Lilian

Ha ha, underbara du!:D Jag blev alldeles glad när jag läste det här!!:D Du kommer få en superupplevelse garanterat!!!



Ikväll ses vi och det ska bli SÅÅÅÅÅ himlans QL!!!:)



Bamsekramar!!!

2012-04-30 @ 06:29:15
Postat av: Madde

Va härligt att Ni äntligen fått till resan! Låter ju toppen! :)



Hoppas allt gått bra på TV-inspelningen! :)



Kraaam

2012-05-01 @ 19:04:47
Postat av: Gunsan

Det kommer bli underbart! Vår resa till österrike var hur kul som helst som jag aldrig kommer att glömma!! Heja heja!!



Kram kram

2012-05-01 @ 21:00:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0