Tenta igen, måste man tenta av en kurs?!

Idag har jag suttit hela dagen och försökt få till en början på tentan. Det går heltrögt kan jag säga, den mesta tiden har gått till att bläddra igenom anteckningar och försöka läsa igenom lite snabbt i böckerna. Det tar sån tid! Jag har suttit sen 8 och har fått till 1000 ord och då ska nog hälften bort igen! Och allt på en punkt oxå, det är ju 5 pukter till...och den ska ligga på 3500-4500 ord!

Nu ska jag och Emma gå ner och äta middag, Julie får kasta i sig maten när hon kommer hem för det är ridskola idag. Hon är hemma halv 5 och vi ska åka kvart i 5, så raska takter!  Ska bli kul att få se när dom rider, jag har ju inte varit med än och fått se=)

Martin har varit på dagis hela dagen och ska få följa Sanna och Tobben hem direkt efter.

När vi kommer hem ikväll ska barnen kastas i säng och så ska jag ha lite träff med en i studiegruppen. Jag  ska försöka spåna lite på min tenta när barnen rider så kanske jag kan skriva lite till ikväll=)

Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, det är förjävligt det där med tentor! Speciellt när man inte kommer igång riktigt! Men det kommer nog släppa, strunta i det efter träffen med din studiekompis ikväll och så tar du nya tag imorron. Då kommer det säkert att kännas lättare!

2011-09-27 @ 20:15:00
Postat av: Madde

Ja Du kämpar på bra. :)

2011-09-27 @ 21:55:15
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0