Söndagkväll

Just nu ligger jag i soffan och slöar! Det är skönt! Dessutom är ryggläge det som känns bäst för min förbannade muskelsmärta!!! Är så jäkla less på att det gör så ont!! Ska ringa läkare och sjukgymnast imorgon och se om de kan hjälpa mig. Har inte så stor förhoppning om det eftersom jag varit där x antal gånger redan och det blir egentligen bara värre och värre. Det sjuka är att man blir van att ha ont så jag har faktiskt glömt hur det känns att inte ha det :(

Idag har jag varit barnvakt åt Olle och Elsa. Elin skulle spela innebandymatch så för att Pekka skulle kunna fortsätta lägga marksten åkte jag dit och tog hand om barnen. Det är alltid så kul att få vara med dem. Elsa håller på att få tänder så hon är på lite dåligt humör för tillfället. Hon har sett så rolig ut ett tag eftersom hon fått 2 framtänder nere och 2 hörntänder upptill vilket gör att vampyr är ett ord som beskriver henne bra :) Nu kommer även framtänderna upptill så snart ser hon inte lika hemsk ut.

Minata har börjat på dagis och det verkar gå jättebra. Det är värst för Gika som ska lämna henne, haha! Hon ska ju jobba dag varannan vecka och kväll den andra veckan. Tror det kommer bli skönt för henne och Ibbe att få träffas. Tidigare har de jubara hunnit sagt hej till varandra när Ibbe kommit hem från jobbet och hon åker iväg på sitt.

Igårkväll hängde jag i Västerås, det var trevligt :) Var bla annat ute på något som hette Björnön och tog en långpromenad, jättemysigt ställe. På kvällen gick vi på ett ställe som hette Pitchers där jag försökte beställa en Frozen strawberry men det kunde de inte göra, så jag fick nöja mig med en vanlig margarita. Inte lika gott men den gick ner :P

Imorgon ska jag åka och hämta Tobbe och Sara på flyget i Västerås, de har varit i Spanien en vecka. Ska bli spännande att se hur bruna de är!

En tråkig grej som hänt är att någon pajat min cykel på jobbet! När jag cyklade dit i fredags var den hel men när jag skulle hem hade något hänt med däcket. Det tog i ramen så det skrapade oroväckande hela vägen hem. Som tur var fick jag lämna in den hos min cykelreparatör som bor längre ner på gatan. Jag ska få hämta den imorgon så jag hoppas den går att laga och att det inte blir alltför dyrt. Har ingen aning om vad som hänt, den kanske bara ramlat av olyckshändelse men mest troligt är det ju någon som jävlats!

Annars vill jag ha oömt med pengar och köpa en massa nya kläder! Har nästan inget som passar längre! En bh, ett par jeans och några tröjor. Börjar närma mig mitt viktmål och det är ju kul men det är tråkigt att inga kläder passar. Och som ni vet har jag alltid skralt i kassan :(

Hoppas ni haft en bra helg!
Kram

Kommentarer
Postat av: Malle

Fy va trist med värk!! Jag lider med dig, nån måste väl kunna hjälpa dig?! Vänta tills i oktober med att shopa kläder, då ska vi hjälpa dig! Du kan stå i provhytten och vi bara springer och hämtar, kommer att bli toppen!

2011-09-12 @ 19:32:35
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Madde

Vaa tråkigt att det onda inte går över!! Håller med Malle, vi kan shoppa åt Dig!! :D

2011-09-12 @ 19:53:25
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0