Sjuk eller inte sjuk?!

Idag fick jag åka och hämta Julie på skolan för hon hade ont i magen och i huvudet..plus att hon hade fått bänklocket över näsbenet! Jag kände redan när de ringde från skolan och jag fick prata med henne att hon var nog inte så sjuk. Men eftersom Monica ringde så kände jag att jag åker in och tar hem Jullan. Väl hemma så fick hon en alvedon och lite fika och sen lägga sig i soffan för att vila. Bara efter en stund så märker jag ju att hon är hur pigg som helst. Jag försökte fråga om det hade hänt något, eller om det var nått som inte kändes bra. Julie sa bara att hon inte visste vad det var, att hon bara va ledsen. Sen så sa hon att det kändes som om hon skulle mista Wilma! Inte för att hon lekte med andra utan mer för att hon ska flytta fick jag känslan av:(

Nu kom maken hem, huvudvärk och hängig, undrar om det är nått som går iaf, jag som skickade Jullan på ridskolan:(

Kram


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hm, låter som om det är något som bekymrar henne. Kanske är det att Wilma ska flytta?! Hur som helst tror jag hon mådde bra av att få vara hemma en dag. Hon kanske ville umgås med sin mamma :)

2011-09-13 @ 21:51:36
Postat av: Malle

Jag tror oxå det var skönt för henne att få va hemma, hon hade haft jätteroligt sen på ridskolan och var hur glad och nöjd som helst när hon kom hem. Skönt!!

2011-09-14 @ 09:00:29
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0