Shopping

Efter jobbet idag åkte jag på Tunapark för att köpa mig minst ett par byxor. Men kom hem utan ett endaste par :(

Dock kunde man hitta lite andra saker i min påse :P

En röd tröja, en grön tröja, en svart och blårandig tröja, tre par trosor, en grå kofta och ett hårspänne! Måste åka och kolla på byxor en annan dag. Och en ny jacka kanske...

Synd att man inte har en massa pengar!

För övrigt har Modo elitseriepremiär på torsdag. Hoppas de spelar bättre denna säsong så jag slipper uppleva kvalhelvetet igen!!

Kommentarer
Postat av: Malle

Jag måste oxå köpa byxor, inte för att jag har är för stora utanför att jag sliter ut dom, skitkvalitet!!

2011-09-14 @ 10:13:41
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Håller med dig fullständigt om elitserien i år!!!



Lät som en ganska rolig shoppingdag!:D

2011-09-14 @ 22:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0