Regnet de öser ner, solen går upp och ner..

Fast just idag så lyser solen med sin frånvaro! Här rullar dagarna på i en rysligt snabb takt! Skolan tar sin tid, jag tycker jag läser och läser och ändå så är det mindre att läsa den här terminen, (än så länge iaf, det här kommer jag nog ångra att jag skrev), barnen har börjar få läxor och jag inser att matteläxorna skulle det vara bra om Fredrik kunde göra med dom:(. Jobba måste jag ju oxå göra ibland och den här veckan har jag till och med jobbat extra en dag! Barnen har ju börjat på ridskola, i Strömsund för det finns inte på närmare håll! Och jag inser att det är en ganska så dyr hobby, nästan 5000 för den första halvan av terminen + resor!! Tur vi är 3 som kan turas om att köra!! Plaskis har jag lämnat över till andra mera lämpade=) och det känns jätteskönt!!

Sista helgen i november åker vi till Sundsvall, börjar på att bli tradition nu, och det ska bli väldigt roligt! Jenny, du kanske har vägarna förbi S-vall då?

Idag har Gertrud haft Martin och bjudit på lunch, nu om en stund går vi till Jessica och äter middag, ibland går de bra!! Imorgon är det jobb som gäller och i har inskolning på en supersöt unge, synd jag inte kan lägga upp en bild;)

I morse ville Martin att Julian skulle vara barnvakt åt honom, han inser inte riktigt hur långt 80 mil är! Jag tycker att vi ska ta och minska ner dom där milen, FLYTTA HEM LILIAN!!!!!!

Ja, inget vettigt att säga den här gången heller och jag tycker det är bra, vill ju inte skämma bort er bloggläsare;)


Igår så fyllde världens finaste Sandra 20 år, och vi kunde inte åka och fira henne! Trist men så är det ibland, vi tar det en annan dag! Grattis per telefon fick hon iallafall!


Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Det kan ju absolut tänkas att jag kan! Är det helgen vecka 47 vi pratar om??

2011-09-08 @ 14:15:39
Postat av: Malle

Yes, som det verkar just nu så! =)

2011-09-08 @ 18:38:21
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ha ha, Julian som barnvakt - GullMartin!! <3 Det hade Julian säkert gärna varit, men det är ju som sagt synd med de 80 milen... Fast jag tycker att ni kan flytta ner istället!;o)



Ja, du har ju som alltid det du gör! Blir så glad varje gång du bloggar!:o)Kramar!

2011-09-08 @ 20:07:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0