Power Point Presentation

Ja, det är ju den jag ska göra idag. Grunden består av en intervju som jag gjort med en manlig anonym kollega! Fick alldelse utomordentliga vettiga svar och jag tror jag hade fått högsta poäng om min lärare varit med och sett när jag gjorde detta! Då tycker ju jag att där så skulle det vara klart, men nej då!! En PP ska göras och den har jag då suttit med hela förmiddagen, när jag är klar och nöjd sparar jag det hela och det går bara fint allting..sen läser jag igenom uppgiften en gång till?! Suck, nu blev det förvirrat i min hjärna för då vill de tydligen att vi ska tänka på den historiska aspekten?! Varför då?! Nu är nu, så är det bara och jag vill inte tänka på något annat än att jag är klar!! Men jag skiter i den där nu och så får Mia tänka åt mig på måndag, visst låter det som en suuuperbra plan=)

Puss och Kram


Kommentarer
Postat av: Madde

Ja lika bra att lägga det åt sidan, och ta tag i det vid ett senare tillfälle!

2011-09-21 @ 21:25:06
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha, vilket helt underbart virrigt Malle-inlägg :) Tror du kommer lyckas bra med uppgiften om du lägger undan den en stund.

2011-09-22 @ 12:36:17
Postat av: Lilian

Ja, denna lärarutbildning och dess fixering vid powerpoint!:D

2011-09-23 @ 19:04:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0