Piffad och klar

Jag har haft en härlig morgon! Var bara tvungen att ligga kvar när A åkte på jobbet eftersom det är så skönt att kunna göra det när någon annan har en tid att passa :) Att jag sen klev upp 3 minuter efter att han åkt spelar ju mindre roll :P

Tog mig en lång dusch och har sen piffat till mig eftersom jag strax ska gå till tågstationen och hoppa på ett tåg till Tuk. Tycker att det är trist att man inte har samma talanger som exempelvis Lilian (smink) och Guns (hår) men resultatet är helt okej.

Ska umgås med Gika och mamma idag. Vet inte riktigt vad vi ska göra men det spelar mindre roll. Huvudsaken är att vi får umgås! Sen tar jag tåget till Västerås och åker hem till A. Vi ska nog gå ut ikväll som det låter. Ska bli kul att undersöka nöjesutbudet i den stan! Det är lite större än Eskils så jag har lite förhoppningar om att det ska bli en rolig kväll. Imorgon vet jag inte vad som händer men en sak som är säker är att jag kan ligga kvar när vissa andra måste upp!! Haha, jag älskar helger och sovmorgnar!

Hoppas ni har det bra vad ni än gör!
Kram

Kommentarer
Postat av: Lilian

Ja, men eller hur, hur skönt är det inte att kunna ligga kvar och tryna (om så bara i tre minuter) och veta att man inte behöver kliva upp först! ...det händer mig en dag i veckan nuförtiden och den brukar jag njuta av så mycket jag bara kan!:D



Det låter som att du kommer att ha en grymt bra helg annars!:o) - och du, du är MINST lika bra på smink som jag, säkert bättre också.



Puss och ha en toppenhelg!!:D

2011-09-24 @ 10:31:35
Postat av: Malle

Vi fick ju tyvärr kliva upp hela familjen idag då, eftersom vi har en 10-åring i huset idag! Men jag måste säga att det var det värt, hon är så glad och tacksam Julie, fast hon bara fick småsaker av oss! Gullungen 10 år redan<3

2011-09-24 @ 16:00:46
Postat av: Lilian

Hipp hipp HURRRRRRRRAAAAAAAA för Jullegullan idag!!!:D Bamsegrattiskramar från oss!!!!

2011-09-25 @ 00:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0