Onsdag

Känner bara att jag behöver skriva av mig lite, men har egentligen inget att berätta, just nu. Är bara lej å så. Har egentligen en massa saker jag borde göra, men hamnar som oftast bara i soffan å slöar. Förkylning kan va på gång också. Kalle är också förkyld och Joel och Jesper också. Jesper har fortfarande inte fått kommit in till läkarn i stan för halsen, men jag tycker nog att han inte klagar lika mycket längre. Så vi får väl se vad som händer där. Joel hostar och hostar, och har också ont i halsen. Förbereder mig med febertermometern varje morgon, men än så länge så har ingen haft nån feber i alla fall. Få se då när det kommer! För kommer gör det säkert. Jag hade ju inge vettigt å skriva men kram på Er.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Man behöver inte alltid ha något vettigt att skriva! Det är roligt att läsa ändå :) Hoppas det blir någon ordning på Jeppes hals och att ni mår bättre snart!

2011-09-22 @ 12:38:35
Postat av: Malle

Blir man inte lite lej bara av detta väder?! Regn i flera dar, uppehåll en oxå sen är det regn igen! Krya på er<3

2011-09-22 @ 17:17:42
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ja, jag instämmer med Jenny -om allt! Hoppas verkligen att ni kan få bli friska istället för att farbror Feber ska hälsa på!



Kraaaaaams!

2011-09-23 @ 19:07:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0