Migrän eller huvudvärk

Vaknade i siffan i morse och hade så faslig huvudvärk. Ner och tryckte i mig 2 tabletter, fast jag vet att det är en dålig ide! La mig igen och försökte vila bort lite av de onda så att jag iaf kunde kliva upp, gick inte så bra, nästa gång jag klev ur sängen så kräktes jag!
 Skyndade mig att äta en bit rostat bröd och i med mera tabletter. Iväg och lämnade M på dagis, givetvis så blev M ledsen och Kent fick nästan bända loss han från mig så jag kunde åka. 
Väl på jobbet så tänkte jag att det här går inte jag får åka hem igen, men jag drack lite kaffe och tryckte i mig en tab till. Fick lite massage av min Bästa chef någonsin och sen så gick vi ut och då släppte till att bara bli lite vanlig huvuonta! Så jag jobbade hela dagen och mår ganska ok nu iaf och det är skönt! 
Efter jobbet så åkte vi till Wilma och firade henne, 10 år idag, det är inte sant vad fort tiden går!! Idag för tio år sedan så åkte jag och Fredrik hem från BB med Julie♥

Nu har jag suttit en stund och bläddrat i böcker igen, men jag får bara ont i skallen igen och det bara är en gröt av allt så jag skiter i tentan idag igen:(..tar nya tag på Fredag! Det blir så bra så!

Kram och god natt


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, men skit i allt annat än att du ska må bra. Vad kan vara mer värt än det?!

2011-09-29 @ 19:09:21
Postat av: Madde

Tråkigt att Du inte mått bra. Hoppas Du mår bättre nu.

2011-09-29 @ 22:12:58
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Men varför åker du på jobbet när du inte mår bra!!? Åk hem och lägg dig, eller rättare sagt, åk ingenstans utan stanna hemma!! Du måste ju vara rädd om dig, vännen!!



Ja, att det är tio år sedan de föddes nu är ju helt otroligt! Gulltjejer!!<3



2011-10-01 @ 09:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0