Lunchrast

Nu har jag lunchrast och ska därför passa på att skriva några rader :)

Livet rullar på i en hiskelig fart och det passar mig alldeles utmärkt! Har börjat komma in i arbetsuppgifterna mer och mer och har en massa uppdrag. Idag var jag tvungen att göra ett schema så jag har lite koll på alla saker jag bestämt. Handleder vissa elever och pedagoger och det är en himla röra. Jag är ju inte den mest strukturerade människan som ni vet!!!

Den här veckan har jag umgåtts med A en del, känns bra än så länge. Får se vad som händer i framtiden :)

I helgen ska jag kanske få träffa mamma och Gika. De ska nämligen springa Lidingöloppet. Det är ju ett tag sen jag träffade dem så jag håller tummarna!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Malle

Vill ha mer uppdateringar än det här lilla;) Måste få fingrarna ur och ringa nån dag!!

2011-09-22 @ 17:18:47
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ja, ditt liv verkar vara inne i en spännande fas just nu kan man ju lugnt säga - på alla plan! :o) Dessutom tror jag att du är lite mer strukturerad än vad du tror, för jag tror att du tar till planering först när du behöver det. Du har ju ett välfungerande minne, så jag förstår om du inte behöver göra det direkt.



Kramis!

2011-09-23 @ 19:11:49
Postat av: Anonym

Hej vännen

Instämmer med föregående båda talare ditt liv verkar spännande just nu och du har väl planeringen i huvudet många gånger, som jag. Måste vara nått vi lärde oss på högskolan. En fråga har jag dock till dig, jobbar ni med lpp på er skola, hur isf?

2011-09-24 @ 09:30:43
Postat av: Karin

Hej vännen

Instämmer med föregående båda talare ditt liv verkar spännande just nu och du har väl planeringen i huvudet många gånger, som jag. Måste vara nått vi lärde oss på högskolan. En fråga har jag dock till dig, jobbar ni med lpp på er skola, hur isf?

2011-09-24 @ 09:31:30
Postat av: Anonym

Ja, vi jobbar med LPP:er. Jag är dock inte så inblandad i dem eftersom jag inte har någon undervisning i den bemärkelsen. Men jag vet att de gör dem till varje ämnesområde. Är inte säker på alla rubriker just nu, kan kolla upp det på måndag om du vill? Sedan utgår de från LPP:n när de skriver bedömningen.

2011-09-25 @ 11:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0