Löööööördag!

Go'morron go'morron alla morgonpigga!;o)

Lät inte det där klämkäckt så säg! J ligger här bredvid mig med vilo mode påslaget. Det ser rätt myisgt ut faktiskt! Jag blir lite inspirerad att göra samma sak, men känner mig egentligen mest peppad att gå ut och få lite luft. Tanken var att vi skulle gå ut tillsammans, men nyss när jag sa det till honom sa han : "Nej!". Därför tänkte jag att jag väntar i en kvart så kanske han är mera sugen då. Det finns ju lite roliga lekplatser som jag tycker borde locka lite i alla fall.

Vid lunchtid idag är det ett zumbapass jag tänkte försöka hinna klämma in, för jag har inte kunnat zumba på tre veckor snart. Jag känner mig nästan lite tom när jag inte fått göra det på länge, så det ser jag verkligen fram emot! De har flyttat verksamheten från Olskroken och till Linné igen, så det blir ju lite längre att åka och därför inte alltid möjligt tidsmässigt - särskilt inte på vardagkvällar då jag jobbat. Tur de kör pass på helgen också!:D

Ikväll ska vi umgås med mysigt folk och fira M:s födelsedag, vilket vi gjorde igår kväll också, och imorgon är det fixardag på förskolan, så det är en rätt aktiv helg nu :o)

Hoppas ni får en kanondag!:o)

Bamsekramar!



Kommentarer
Postat av: Malle

Härligt med helg, synd bara att den består av 2 dagar, skulle ha varit iaf 3=) Snygg blogg vi har=)

2011-09-17 @ 14:53:29
Postat av: Jenny

När jag läste din kommentar Malle om bloggen fattade jag nada - för den såg ju ut precis som vanligt. Men när jag gick in nu så ser jag ju att den fått nytt utseende! Och jag håller med dig, det är jättesnyggt :)

2011-09-19 @ 12:11:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0