En underbar dag!

Och jag har hur mycket som helst att berätta, men klockan är 23.09 så jag drar den korta versionen! Har har en utbildningsdag som hette "Naturen som klassrum", tror jag iaf=) Suverän karl från Falun som höll i dagen, vi fick göra en massa roliga bra övningar som inte kostar mycket i varken tid eller pengar att planera och genomföra!Åkte till Madde och fick snabbumgås över middag, tack för det♥! Ner på bingo på svartviken och reta upp sig på idioter som inte har vett att dyka upp, ingen nämn och ingen glömd! Mina underbara fina duktiga barn fick klara sig själva hemma!! (Martin fick Kim och Bitta äran att ta hand om=)) Det ser ut som om en tromb gått igenom huset men vad gör väl de, städar jag så e det ju snart samma visa igen så...

Ja, men det var min dag de! Hur har ni andra haft det då??

Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Tråkigt att folk inte kan ställa upp. :(

Tack för att Du kom, får träffas nån längre stund sen! :)

2011-09-21 @ 07:42:14
Postat av: Lilian

Ja, det är sig likt med bingoverksamheten hör jag! Trist!



Jag håller med om städningen!:D Kram på dig!

2011-09-23 @ 18:56:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0