Vill ha nytt badrum

Vi har ju bestämt oss för att renovera badrummet på övervåningen. Det blir väl till våren nångång. Jag längtar väldigt mycket tills dess...! Det är ju ganska trångt däruppe! Skulle gärna vilja ha ett litet större badrum, men jag tror inte att det är möjligt. Har inte nåt att ta av direkt. Behöver nog sovrummen uppe som dom är. Men det får duga, bara man gör om det så blir det säkert bra. Tror faktiskt vi ska ut med badkaret. Det är himla skönt att bada och det tror jag J o J tycker också, men det tar ju faktiskt väldigt stor plats. Så vi får väl se, vi har ett tag att fundera på det!

I senaste Vi i villa-tidningen så är det en tävling utlyst: "Sveriges fulaste badrum". Så vi anmälde oss ju direkt!! :) Så Ni kan gärna gå in där och rösta: http://foto.viivilla.se/rosta.php?bild=20174 


Det ser ju mest bara rörigt ut, men för oss är det som Sveriges fulaste badrum!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, ni har ett litet badrum men så fult tycker jag inte det är :) Fast är det någon vinst? Får ni göra om badrummet? Isf röstar jag direkt!!

2011-10-27 @ 09:30:13
Postat av: Madde

Man kan vinna ett nytt badrum upp till 45.000 kr så det skulle sitta gott!! :)

Nä, egentligen är det väl inte så fult, inte när man ser alla andra bilder som lagts in.....

2011-10-27 @ 12:49:05
Postat av: Lilian

Är med Jenny, klart jag röstar då!:o)

2011-10-27 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0