Rubriklös

Lördagmorgon och hela familjen får sova lite längre än vanligt, go'frukost och slapphäng i myskläder. Det behöver man emellanåt.

Idag blir en toppendag, det känner jag på mig. Jag och J har spelat gitarr och sjungit ur hans bok, snart ska vi gå ut, sen tänkte jag träna lite och sen ikväll ska vi på kräftskiva med Göteborgsfamiljen ikväll.

Jag har inte tränat sedan förra söndagen nu och det känns. Det märks framförallt då jag springer till bussen, för ju längre ifrån senaste träning desto mer flåsar jag när jag kommer på bussen. Det konstiga är att jag verkar få bättre flås av zumban än av annan träning. Jag har tyvärr inte zumbat något på två veckor och börjar märka skillnad.

Mitt zumbaställe har slagits ihop med ett annat ställe, som håller till där det inte är lika bra lokaler och där mina tidigare danstränare bara har tre pass totalt på en vecka. De passen kan jag inte gå på, för jag hinner inte hem, medan de pass som är på helgen är med andra tränare som inte är lika bra och som använder sämre musik. Därför måste jag nog leta mig ett nytt ställe att dansa zumba på... Det är svårt att få tiden att räcka till ibland, så därför har jag kört lite på friskis nu några ggr, bara för att träna något i af. Det är skönt att träna och jag blir så mycket gladare av det! Jag mår bättre överhuvudtaget bara jag vet att jag ska få iväg och svettas lite.

Till veckan börjar jag en kurs, för jobbet skull, som ska pågå under tre veckor. Än så länge vet jag att det är en annan lärare som också ska gå den, men resten tror jag har andra arbetsuppgifter, så det ska bli intressant.

Nu glömde jag bort vad mer jag skulle skriva...












Kommentarer
Postat av: Jenny

Behövs inte skrivas mer än så Lilian :) Bara roligt att höra hur du har det och vad som händer! Jag vill också dansa zumba!!

2011-10-01 @ 16:30:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0