TV-tablån ljuger!

För tillfället är jag ganska sur! Hetsade hem efter APT:n för att hinna sätta mig framför TV:n kl. 19:20 och kolla på GIF Sundsvall-Åtvidabergs FF på TV4 sport. En toppmatch i superettan. Det lag som eventuellt vinner går upp i allsvenskan nästa år och jag hoppas ju såklart på giffarna!

MEN, när jag slår på TV:n så visar de Hammarby-Jönköping Södra istället :( En helt okej match det också eftersom det gäller bottenstriden. Men när man ställt in sig på en grej blir man ju besviken! Gick in och kollade TV-tablån och där står det att det är Giffarnas match de ska visa.

Precis nu kom det upp ett informationsmeddelande om att det är tekniska problem med sändningen från Sundsvallsmatchen så när de får till det kommer de visa den matchen istället! Glada nyheter :) Mitt dåliga humör blåstes bort hur enkelt som helst :)

Har haft en lugn helg, inte gjort många knop och det är ju lite skönt ibland. Hälsade på i Bälg på lördagen och igår var jag bara hemma. Har lite planer för veckan med fotbollsmöte och umgänge med gamla jobbarkompisar. På söndag ska jag få kolla fotboll live i Södertälje. Hoppas det inte är kört för Syrianska efter kvällens match utan att de har något att spela för i sista omgången. Det blir ju mycket roligare då.

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Kram på Dig! :)

2011-10-17 @ 20:53:05
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Ha ha och så snabbt gick ditt surhumör över!:D



Krams!

2011-10-18 @ 21:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0