Sverige-Holland 3-2





Ja, vad ska man säga :)

Har gått och svävat på moln idag! Är så glad att vi är klara för EM-slutspel i sommar. Så skönt att de klarade det själva och slapp ett nervigt playoff!!

Det var helt fantastiskt att vara där och det är inte säkert att man får uppleva en sådan idrottshändelse igen. Stämningen på läktarna var helt magisk och låg nåt i luften. Efter första halvlek var jag inte så positiv men starten på andra suddade ut alla tvivel om man säger som så. Så skönt när Toivonen sköt in tredje målet! Bollkallen som var så snabb att ge Lustig en ny boll är värd all uppskattning han fått i media :)

Snyggaste målet var dock Källströms frispark! Kommer minnas den lika bra som Svenssons mot Argentina i VM i Japan/Sydkorea 2002 :)

Jag var ju även lite orolig för bilkörningen men det gick hur bra som helst. Fick beröm av en tvättäkta stockholmare som satt bredvid mig i framsätet och berättade hur jag skulle köra. Ska väl kanske inte ta berömmet alltför allvarligt eftersom de drack ganska friskt, både öl och wiskey, haha! Fick stå länge i bilköer så jag gick och la mig 01:30 men det var det värt!!

Nu ska jag kolla upp möjligheter att ta mig till Polen/Ukraina nästa sommar!!!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Underbaaaaart!!!:D

2011-10-15 @ 23:41:45
Postat av: Madde

Är det till Polen el Ukraina vi ska åka då?! ;)

2011-10-17 @ 07:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0