Städa städa städa städa

Haha, så länge sen jag gjorde ett inlägg så jag hade glömt inloggningsuppgifterna=)

Idag har jag, mamma, Carina Svanström hjälpt Jessica att städa ur huset! Herreminadagar, vad stort det var när man skulle städa! Skittråkigt vare iaf, men nu är det gjort så det är ju bra då, då kan bebis komma när den vill nu!!

I måndags var jag, F och M till Ö-vik en sväng över dagen. Köpte lite vantar, mössa, present till Tobben och åt lunch!

Tisdagen så läste jag och läste lite till och sen så bar det iväg på ridskolan, dom är så duktiga barnen! Rider som om de aldrig gjort annat.

Idag åkte M på dagis kl 6.00 och jag la mig och fortsatte läsa, sen har jag städat som sagt var och nu kl 19 så ska vi ha studiegrupp! Bokcirkel, och prata om vår fådda saga! Jag fick mig en liten saga från Kuba som jag ska försöka analysera senare. Nån som vet vad det är bra för?? Analysera en saga.. jag vill ju fortsätta att gå oanalyserande genom livet, livet är mycket enklare så! Och en saga, vad kan de va bra för..

Mamma sa när hon åkte ner till Kim att hon skulle åka hem kl 19 så att hon fick köra innan det blev ljust...hmm, det är 10 minuter till dess och det är becksvart ute...

Jisses vad mycket vettigt jag hade att förtälja en dag som denna, men håll till godo gott folk♥


Kommentarer
Postat av: Jenny

Kommer alltid vettiga saker från dig :)



Härligt med en dag i Ö-vik! Det är ju inte det sämsta att vara där!

2011-10-13 @ 16:52:30
Postat av: Malle

Synd bara att vi inte fick se hockey, men vi tittade på själva arenana iaf..på håll;)

2011-10-13 @ 18:08:14
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

De har flyttat in nu alltså?:o)



Tycker att det är väldigt roligt att barna´vill rida! :o)



Hur blev analysen?:)

2011-10-15 @ 23:50:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0