Söndagsrapport

Igår sov jag till 11 på förmiddagen och kände mig ändå som en zombie, men var rätt nöjd med att ha sovit så mycket. På eftermiddagen gick jag och skulle träna, men väl där blev jag tussig och fick feberfrossa hastigt och lustigt så det vara bara att avbryta, vilket säkert var anledningen till att jag sovit så mycket. Idag är jag konstigt nog helt feberfri. Jag är fortfarande rätt trött, men känner mig inte direkt förkyld.

Jag har en del plugga att göra idag, men har hittills tvättat tre maskiner, gjort storkok linssoppa, strukit kläder (vilket vi nästan aldrig gör), vikit tvätt,  dammsugat, dammtorkat och torkat golven. Nu tänker jag gå ut på en liten promenad, så kanske jag kan få ro i kroppen sedan att plugga. Vissa dagar är det svårare än andra helt enkelt, men tänk så mycket man får gjort hemma då...;o)







Kommentarer
Postat av: malle

Skönt iaf att du inte är liggandes idag, hoppas du inte blir mera tussig! Vi har tillbringat helgen med din man och son bland annat=)



Kram

2011-10-09 @ 20:31:56
Postat av: Jenny

Oj, vad du har hunnit med! Men kom ihåg att känna efter hur du mår så att du inte bara kör på och blir rejält sjuk pga det!

2011-10-09 @ 21:31:20
Postat av: Lilian

J & M: Det gick så snabbt över så jag var lite orolig först att det skulle komma tillbaka, men nu är det tisdag och fortfarande borta ;o) Nu längtar jag mest till den 11 november!!:D



Vad QL att ni hann träffa dem, Malle! :o)

2011-10-11 @ 07:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0