Soffläge

Ligger i soffan och fryser. Förhoppningsvis någon av de sista kvällarna i den här soffan! :) Vår nya soffa har kommit till affären, var ca 5 veckor sedan vi beställde den! Jag ville såklart in å hämta den direkt i kväll, men vill gärna ha vinterdäcken på på släpet, så jag får gott vänta till lördag i stället... Ska bli superskönt! Har längtat länge efter en ny soffa! Hoppas att det känns lika bra då som man har längtat efter..!

Var ut på en promenad i blåsten i kväll. Det är riktiga höstvindar. Men det var skönt ändå. Har varit hemma med Jesper idag, han har haft en sån lejsam hosta. Han hostar typ hela hela tiden. Låter som att han håller på att hosta upp lungorna. Usch, inge kul. Men ingen feber eller annat. Jag hoppas att det går över fort. Joel har klarat sig än så länge, peppar peppar, han är i skolan och jobbar på. Han trivs som fisken i vattnet där. :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ska bli kul att få se nya soffan! Blir väl till jul kanske, det är nästa gång jag kommer hem. Trist med Jeppe, hoppas han kryar på sig snart :)

2011-10-13 @ 16:50:34
Postat av: Malle

Fortfarande inget napp på gamsoffa?! Jenny kanske behöver en ny!

2011-10-13 @ 18:05:48
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Haha! Vad menar du Malle?! Gillar du inte min soffa? Jag älskar den och den kommer inte bytas ut på länge.

2011-10-13 @ 19:30:59
Postat av: Madde

:D Nä, Kalles brorsa tar nog gamla soffan. De blir bra. Ja, Jenny, Du får komma till jul å mysa i soffan! Men vi ses ju snart i Gtb i alla fall! :)

2011-10-14 @ 07:14:57
Postat av: Marika

Ja snart ses vi i Lilians soffa!!!!!

2011-10-15 @ 13:00:30
Postat av: malle

Yes, det gör vi=)

2011-10-15 @ 14:08:25
Postat av: Lilian

Japp, jag längtar tills ni kommer och myser i vår soffa!!!:D



Madde, jag vill se er soffa!!:o) Gillar du den?



Hur är det med Jeppen? Krama honom från mig!! <3

2011-10-15 @ 23:40:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0