Joe Labero

Igår var jag på show med Joe Labero tillsammans med A. Det var faktiskt ganska bra trots att jag tycker det är tramsigt med trolleri! Vissa saker gjorde han väldigt bra, t.ex. när han höll på med kortleken. Är inte lika imponerad över folk som svävar i luften.

Annars har veckan varit fylld med fotbollsåtaganden. Var på möte i måndags och då visade det sig att jag blivit satt i en projektgrupp för att fundera kring hur man ska kunna förbättra dam- och flickfotbollen i Sörmland. Ganska stort uppdrag kan tyckas :s Speciellt när jag ska arbeta tillsammans med människor som inte kommer göra ett dyft! Fast jag kommer inte ägna mig åt att göra andras arbeten utan kommer driva de frågor som rör mig, dvs. tävlingsfrågor. Vi hann även med ett par delikata tävlingsärenden där föreningar försöker fuska! Men se det går inte, för vi har koll :)

Ikväll ska vi träffas igen och diskutera nästa års tävlings- och representationsbestämmelser för våra sörmländska lag. Vi hann inte klart i måndags nämligen. På tisdag åker jag på Råsunda och kollar Sverige-Holland :)

Har också fått frågan om jag vill delta i ett nätverk för kvinnor som arbetar med fotbollsfrågor. Vi är ju inte så många så jag tror de vill satsa på oss som håller på för att vi ska stanna kvar. Vi kommer få lyssna på en föreläsning om positivt ledarskap som jag ser fram emot!

Hoppas allt är bra med er!
//Jenny

Kommentarer
Postat av: Lilian

Åh, vad QL att se Holland live!:D -och Sverige ;o) Vilka var det du såg sist?



Förstår att de vill hålla dig kvar för du är ju en engagerad och duktig person, vilket säkert inte undgått dem heller!:o) Nej, du ska verkligen inte göra andras arbete. Putta dem i rumpan istället!;o)



Krams!



2011-10-06 @ 17:49:44
Postat av: malle

Det låter ju toppen, bra att du engagerar dig i fotbollen! Vi mår bra alla, men det är fullt upp=)



Kraam

2011-10-06 @ 20:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0