Jaja Jenny

Sitter vid datorn i vanlig ordning! Har jobbat både igår och idag extra så, när jag kom hem idag satt jag och försökte skriva på min sagoanalys! Jag tycker det är skitsvårt känner att jag inte riktigt förstår syftet med att analysera saker. Men det är väl kanske meningen att jag ska lära mig något av det nu då! Blir mest en massa blaj om andra saker för att försöka fylla ut de 1,5-2 sidor som det måste vara! Tidskrävande är det oxå när man ska läsa i litteratur och på nätet för att försöka fylla ut de hela!
Annars är allt bra, Fredrik har satt in fönstret i sovrummet och jag håller på att måla och fixa finliret på insidan nu. Till helgen har vi ett sovrum igen =) Det blev iaf jättebra, vad F än säger! Jag hade ju en önskan om att måla om där inne men just nu känner jag att energin inte räcker till det och nån hjälp får jag inte för han tycker det är så bra som det är:(
Det är skönt att komma på jobbet, mina arbetskamrater är ju en lagom blandning av galningar och så de riktigt kloka människor man kan behöva omge sig med ibland, så det är roligt och upppiggande att gå dit även om jag är helt slut när jag kommer hem igen!
Till veckan är F ledig och det känns oxå jätteskönt ♥

Jag jobbar mina 2 dagar som vanligt och lite plugg måste det väl oxå bli, men jag försöker ju få färdigt det mesta den här veckan ( har jag iaf tänkt mig).

Det blir konstiga rader när jag skriver?! Jaja, det får man väl stå ut med! Har ju även försökt åka till Madde och hälsa på men kan jag så kan inte hon och vice versa! Till helgen har jag ställt in siktet på Norderåsen en sväng i alla fall och barnen ser fram mot det och jag med=)
Nu tänkte jag betala bilskatten så den kommer in i tid och sen är mitt studiestöd slut...vill verkligen få en bil såld? Lilian skulle det inte vara skönt med en bil, jag kan köra ner den till dig;)

Kram på er


Kommentarer
Postat av: Malle

Men nu va raderna som dom skulle igen tydligen :)

2011-10-26 @ 20:25:38
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Gött!;o)



En bil hade varit QL ibland, men skulle ju endast vara en ren och skär lyx, så det blir nog ingen bil för vår del... ;o) Men jag kan absolut rekommendera andra att köpa den!:D



Jaså, har ni bytt sovrumsfönster? Grett!:o)



Det är faktiskt ganska roligt att analysera texter, men jag tyckte inte heller det första gångerna, så ge inte upp hoppet ;o)



Krams!

2011-10-26 @ 20:32:47
Postat av: Madde

Ja, det va svårt att boka in en träff, men vi lär väl kunna träffas i helgen då i alla fall?!



Du gör det bra med plugget!

2011-10-26 @ 20:54:15
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Tack Malle :)



Visste inte heller att ni bytt sovrumsfönster. Varför?

2011-10-26 @ 21:17:22
Postat av: Malle

Det var så väldigt bra ventilation där inne;)

2011-10-26 @ 21:27:26
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0