Från det yttersta av bihålorna...

...eftersom de är så överfyllda att man inte kan komma igenom ;o)

För några veckor sedan så var ju grabbarna upp till Jämtland en vecka, när det passade in med skolan. Jag hade ju börjat internutbildningen då så jag kunde inte, men eftersom min morbror och hans fru från Kanada har varit här (och ute i Europa) ville jag gärna hinna träffa dem en liten sväng i alla fall, så jag åkte upp bara över helgen förra veckan.

Det var riktigt roligt att träffa dem igen! Roligt att träffa alla de andra som jag hann klämma in också - och som kom förbi och kramade mig! ;o) Sen känner jag mig alltid stressad över alla de jag inte hunnit träffa, men det är ju inget nytt, utan bara det att jag måste lära mig att bearbeta det bättre... Jag blev grymt sugen på att åka till Kanada igen! Vi pratar om 2014 och det skulle vara roligt att göra en större resa då. Kanske bila genom Kanada och/eller ner genom USA en bit också. Man får väl planera och räkna lite på det, så får man se var man hamnar ;o)

Just nu längtar jag som en tok tills ♥ ♥ ♥ ♥ kommer ner!!!:D

Kram på er!




Kommentarer
Postat av: Malle

Nu är det inte så länge tills vi kommer, se till att va frisk då så du orkar med oss;)

Jag är jättehes på morgnarna, men efter en kråsning eller två så är jag helt frisk igen! Skönt att man aldrig blir förskyld på riktigt! Krya på dig nu!!

Kram

2011-10-30 @ 14:19:43
Postat av: Lilian

Tack! ♥ Er orkar jag alltid med!:D



Frågan är ju hur sjuk du skulle bli på en skala egentligen om du blev sjuk "på riktigt"!:oO Du brukar ju kunna vara småförkyld ganska länge. Du måste vara rädd om dig! ♥



Krams!

2011-10-30 @ 15:06:38
Postat av: Jenny

Visste inte att du gjort ett Jämtlandsbesök. Vet hur det känns att inte hinna träffa alla, fast jag har blivit mycket bättre på att inte ha dåligt samvete!



Krya på dig!

2011-10-30 @ 19:16:30
Postat av: Madde

Ja, krya på Dig! Längtar också tills vi åker ner. Ska bli kul!



Låter kul me en långresa! Lika bra att planera i tid! Vi planerar för en USA-resa 2013. Hoppas det blir av bara! :)

2011-10-30 @ 21:47:16
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Marika

Håller inte du alltid på med INTERNutbildning Lilian!!?? :)

2011-11-04 @ 13:44:20
Postat av: Lilian

Bra Jenny!:o) Dåligt samvete är inget att ha, för det gör bara hål i magen.



Åh, QL med USA 2013. Klart ni ska iväg! Med lite tur så inträffar inga stora oförutsedda ekonomiska händelser.



Ha ha, klockrent, Marika!:D

2011-11-05 @ 08:41:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0