Elevfritt

Idag sa jag hej då åt barna så måndag-onsdag nästa vecka har jag således elevfritt! Det känns jäligt skönt ska jag säga er! Har varit mycket i femman pga min kollega som blev sjukskriven och de har verkligen testat mitt tålamod. Tror de också längtar efter att vara lite lediga!

Vi ska jobba med läroplanen på måndagen och på tisdagen ska jag sitta med de andra skolornas elevhälsoteam och prata åtgärdsprogram, pedagogiska kartläggningar och dylikt. Ska bli bra båda dagarna tror jag :) På onsdagen ska jag åka på Skolforum i Älvsjö och det ska bli väldigt inressant. Jag har ju aldrig varit där, när jag jobbade i Lit önskade jag alltid att få åka dit och nu ska det äntligen bli av. Ska leta reda på intressanta utställare och montrar! När jag har förkovrat mig färdigt ska jag hoppa i TYA och åka upp till Sundsvall och umgås med Gika, Minata och Ibbe några dagar. Ska byta däck i helgen ifall det är halkigt uppöver. Här har det varit ganska varmt så ingen halka än så länge men det smäller ju bara till rätt vad det är!

Om en liten stund ska jag packa ner en vinflaska och åka på fest på gamla Lagersbergskompisar. Tar med mig en tjej från jobbet som är himla roligt så jag tror kvällen kommer bli lyckad :)

Och just det ja, jag har bokat biljetter till Lena PHs show på Cirkus!!! Jag, Guns, Larsson och Franken ska gå. Kommer bli hur kul som helst :) Och så har jag bokat biljett till Djurgården- Modo i slutet på november! Och ännu nästa helg får jag träffa er. Bara roliga grejer framöver :)
Kram

Kommentarer
Postat av: Karin

Läromedel i Älvsjö är bra, det var det för 8 år sedan när jag var där iaf. Du kommer förmodligen att hitta FÖR mkt spännande saker, och inse att det inte finns pengar till att köpa allt du vill ha, sedan kommer du kanske inte ens ta dig igenom hela utställningen, inte om den är så stor som den var då. Men kul, spännande och intressant är den.

2011-10-29 @ 10:38:20
Postat av: Malle

Ja, du har då fullt upp hela tiden du!

2011-10-30 @ 14:15:20
Postat av: Madde

Ja fullt ös! :) Har Du bytt däck? Om inte, så fixa de! Man vet aldrig! ;)

2011-10-30 @ 21:48:49
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mässan var toppen :) Finns ju en massa roliga grejer att köpa! Och jag bytte däck i helgen Madde.

2011-11-03 @ 15:10:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0