Skulle bara köpa bregott

Hihihi, ibland lyckas jag väldigt bra!! Skulle köra flickorna på ridskolan, lite sen, känner efter i min jacka om plånboken ligger i fickan, japp det gör den, sliter med mig jackan i farten och åker.
När vi närmar oss Strömsund så säger jag till Emma: Ta fram min plånbok så springer vi in på Dollar och letar en present till Louise!
Men mamma, det är pappas plånbok!säger Emma!  
Nejdå, svarar jag, det är min och min jacka!
Ja, ni förstår ju att jag givetvis tagit fel, och är då tvungen att ringa F och få koden till kortet! Snäll som han är så fick jag den och han fick 1000 spänn mindre på banken :D
Julie och Emma fick nya skor när jag ändå hade chansen att spendera! Alla nöjda glada..ja,kanske inte Fredrik då..

Kommentarer
Postat av: Madde

Haha, bra jobbat! Helt enligt planen, eller hur?! :D

2011-11-02 @ 13:37:57
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Låter som om du handlat bra grejer! Och allt mitt är väl ditt eller hur är det man säger :) Kanske stämmer bättre med att allt Fredriks är ditt :P

2011-11-03 @ 15:09:06
Postat av: Lilian

Ha ha, ja, man får passa på ;o)

2011-11-05 @ 08:45:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0