Ridskola, mörker och tråkiga föreläsningar

Ja, idag har Julie varit riktigt nöjd! Hon kände sig både populär och som en kändis=) Hon sa själv att nästan alla sa något till henne, en del härmades med de flesta tyckte att det var kul att hon blivit intervjuad!

Ikväll har vi varit på ridskolan igen, dom tycker att det är så kul tjejerna. Julie ville att jag skulle springa med först när hon skulle trava men efter en stund så gick det bra utan mamma som var vid hennes sida och dom travade på så fint.
Instruktören är faktiskt toppen, hon tar det i sakta mak men dom får ändå testa mer och mer saker för varje vecka. Hon är ganska hård, men där emellan så skrattar hon så hjärtligt.
Martin satt på läktaren och rätt var det var så fladdrade han med nått och skrämde Emmas häst så den började galoppera( några steg) och då röt hon i åt M så han satt i flera minuter och hade händerna för ansiktet! Bra, tycker jag. Hästar är inte leksaker!
Det var inte så kul att köra dit, det var halt som bara den bitvis så det var till att ta det vackert, jag provbromsade hela tiden, och i Ede var det varmast men absolut halast och sen är det ju så becksvart så man måste ju krypa fram för man ser inget heller.

När ungarna kommit i säng så skulle jag kolla på en föreläsning, igen, för vi har studiegrupp i morgon direkt efter jobbet..men jag orkar bara inte! Hon gör mig så förvirrad, jag skulle ist vilja ta hem läraren vi hade på seminariet i dag. När hon berättade och förklarade så trillade poletterna ner både hos mig och alla andra! Vilken skillnad det gör när dom är säker i sin roll!!

Nu ska jag duscha och hoppa i säng, ska upp 5 imorgon och det är inte jag van direkt!

Kram alla och tack systrarna för helgen som var ♥


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack själv! :)

2011-11-17 @ 07:40:40
Postat av: Jenny

Bra att du kör försiktigt! Verkligen kul att få se Jullgull :) Längtar tills vi ses igen!

2011-11-17 @ 10:31:44
Postat av: Lilian

Hon var så härlig på TV!:o) Julian var lite förbryllad över att hon var på TV, men vi tyckte alla att det var QL att få se henne!



Kramar!

2011-11-19 @ 09:40:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0