Mobil

Ja, min mobil är lite repig och inte såå bra längre! Om jag funderar riktigt så har den faktiskt slagit av sig själv en gång och ibland när jag sms:ar så blir det så väldigt många bokstäver fast jag bara tryckt en gång!! Visst förstår ni att jag måste ha en ny? Men vad?! Tycker att både Samsung Galaxy och Iphone är lite dyra och för mig som är en slarver så även lite ömtåliga? Samsungen är även ganska stor, även fast jag förstår att man vänjer sig. I dags läget funderar jag på en Motorola, hur tokigt det än kan låta, men den är stöt och vattentålig och låg som en smäck i man hand! Tyvärr tillåter inte min skrala kassa en ny tele för tillfället, men man kan väl få önska, hoppas och drömma!

Nu räknar jag ner till helgen, den här v kommer att gå såååååå fort!

Kram alla


Kommentarer
Postat av: Jenny

Din mobil verkar ju vara helt ur slag!! Verkar absolut som om du måste ha en ny :P Men de där pengarna räcker ju inte till allt man vill ha!!

2011-11-07 @ 11:38:29
Postat av: Madde

Ja de e klart att Du måste ha en ny! :)

2011-11-07 @ 18:47:37
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

Jaa, visst är det!! Beställde idag, får bära eller brista! Låt aldrig någonsinn mig ta ett ekonomiskt ansvar :D

2011-11-07 @ 21:00:36
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

INstämmer med de andra!!:D

2011-11-10 @ 05:41:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0