Mina vana trogen

Lördagmorgon; min och Js mysfrukost är uppäten, Skeletor och Gido vilar efter leken, M sover, J "lär sig" bosniska och jag passar på att knappa lite på datorn. En skön och mysig morgon med andra ord!

Liseberg öppnade sin julvärld igår. Jag är sugen på att ta med de mina och gå dit för lördagsmys. Vädret är inte superfint, men det är ganska varmt i alla fall. Jag ska träffa en kompis, som numera bor inne i Malmö, om ett par timmar och då tänker jag att det nog hinner klarna efter det ;)

Det var så QL att ha er här förra helgen! Tack för att ni kom! <3 Jag längtar redan till mars och E-tuna!

Ha en skön helg alla goa'!

Bamsesizekramar!/

Kommentarer
Postat av: Madde

Det skulle va roligt att komma å va på Liseberg i juletider, synd att det inte va förra helgen! :) Nästa år kanske?! :)



Ja, tack själv för att vi fick komma och för att Ni tog så väl hand om oss! :D

2011-11-19 @ 21:28:42
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Det är länge till mars!!!!

2011-11-19 @ 23:45:10
Postat av: Malle

Ja, länge är det till mars:(

2011-11-20 @ 15:27:09
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0