Ledig!

Det är skönt att vara ledig och inte göra någonting annat än att umgås :)

Kom till Sundsvall i onsdags kväll och igår gick jag, Gika och Minata på en nyöppnad öppen förskola här i Granloholm. Sen for vi och åt lunch på mitt favoritställe "Tant Anci och Fröken Sara". Åt världens godaste laxsallad! Gika jobbade igår kväll så jag umgicks med Ibbe och Minata. Sedan tittade mamma och hennes kompisar in en sväng och drack kaffe och åt en kaka som jag och Nata bakat. De ska se konsert med Bob Dylan och Mark Knopfler på Globen.

Jag hade tagit med mig mitt dubbeltäcke eftersom Gika har en stor maskin i sin tvättstuga. Det behövdes verkligen för jäklar vad smutsigt det var. Så efter mamma åkt höll jag på att greja i tvättstugan tills allt var klart. Nu får ett rent täcke åka med tillbaka till Eskils :)

Idag tog jag Nata när hon vaknade så Gika fick lite sovmorgon och vi har inte gjort så mycket mer än att tona hennes hår. Vi väntar på Lio för hon ska komma hit och hälsa på en sväng. Kul att få träffa henne också!

Imorgon ska jag försöka hitta en vinterjacka och sen ska vi gå ut med några kompisar åt Gika. Vi har inte bestämt vart vi ska gå men det spelar inte så stor roll. Bara kul att få gå ut en sväng :)
Kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

Va roligt! Hoppas Ni får de kul i helgen! Ses nästa helg! :)

2011-11-04 @ 12:40:14
Postat av: Lilian

Huun va artut!:D Hälsa! Och ta lite bilder på Nata!:D

2011-11-05 @ 08:56:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0