Jobbat idag!

Igår så var det nästan så jag längtade till jobbet, idag fick jag jobba extra!! Tänk om det var så jämt, att man bara önskar och nästa dag så slår det in=) Började dock dagen med att försova mig 30 minuter, lite jobbigt när man har öppning och vet att man dessutom ska hinna lämna M först, men 5-10 över 6 var jag på jobbet och inte ett barn i sikte, skönt! Vi tillbringade dagen ute, gick en ganska lång promis med dom små! Fick sen supergod fiskgratäng till lunch! Tror det är därför jag längtar till jobbet, Jenny är så jäkla duktig på att laga mat! Slutade klockan 13, hämtade Martin och Sanna och åkte hem för att ha studiegrupp. Vi skulle plocka ut huvudsater och bisatser ur några meningar..låter ju inte så svårt, men det tog ett bra tag! När jag skulle sammanställa och maila de andra hade alla mina linjer som jag strukit under bisatserna med förflyttat sig :D Datorn i all ära men den här gången skulle jag nog ha använt papper och penna!
Nu har vi suttit med Julies läxor och nu trodde jag att jag skulle få läsa saga, men de vill hellre se nått jättebra barnprogram. Favvoprogramet, som dom säger...om alla program har jag upptäckt.

Marika, för vilka månader vill du ha in steg från mig?! Jag är på G nu, tänker försöka snitta 10000 om dagen!

Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, vi kanske ska ta nya tag å försöka få till lite steg. Jag har som inte brytt mig så hårt på sistone...!

2011-11-17 @ 07:40:14
Postat av: Jenny

Var länge sedan jag snittade 10 000 men i november ska det ske :)

2011-11-17 @ 10:33:54
Postat av: Malle

Steg för september: 264578

Steg för oktober:273959

2011-11-17 @ 22:18:42
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Inga steg här nere så långt ögat kan nå...



He he, ja, tekniken kan ju göra en galen ibland! Jag blir inte irriterad eller stressad över särskilt mycket saker, men när det är något man ska göra på datorn och den inte riktigt gör som man vill kan jag bli frustrerad minst sagt! Har haft lite problem med min dator på jobbet. Jag törs snart inte ringa till han som är IT-ansvarig längre ;o)



Tycker du att det börjar bli lättare med ordklasser, satser och bisatser etc. nu?



Krams!



2011-11-19 @ 09:15:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0