House of Lola

Hello Sisters!
Ikväll har jag varit på ett klädparty. Märket är House of Lola ifall någon av er hört talas om det. Helt okej kläder men eftersom det var ganska dyrt samt att de flesta plagg hade en liten söt broderad älva gjorde att jag inte köpte något. Är inte så mycket för söta detaljer faktiskt!

I lördags åkte jag till Gnesta och kollade på Elin som hade innebandymatch. Elin hade inte sin bästa dag och de förlorade men det var kul ändå. Elin åkte hem med mig så jag fick sällskap åt ena hållet iaf. När vi kom tillbaka till stan gick vi på restaurang och åt middag. Pekka hade åkt med barna till farmor och farfar så vi hade en hel eftermiddag och kväll tillsammans. Jättetrevligt :)

Igår klev jag upp 7:00 (trots att det var söndag) och åkte med mina fotbollsgubbar till Katrineholm. Vårt DM i Futsal skulle avgöras och damsegrare efter en rafflande final som avgjordes på straffar blev Telge United. IK Tun vann på herrsidan. Jag fick vara prisutdelare vilket innebär att man ska hålla ett litet tal. Var lite nervös men det gick bra.

Annars är det mycket fotboll för tillfället. Ikväll har jag lämnat en nulägesrapport i mitt dam- och flickprojekt till styrelsen och väntar på nya direktiv. I fredags hade Svenska fotbollsförbundet sitt representationsskap och klubbade igenom några förändringar som kommer påverka vår verksamhet i distriktet. På torsdag nästa vecka har vi i Sörmland vårt repskap så det ska bli spännande att se vad våra föreningar tycker om våra serieförslag, tävlingsbestämmelser och representationsbestämmelser. Min ordförande Thomas var lite hemlighetsfull och sa att jag nog kommer få en fråga om ett uppdrag i Svenska fotbollsförbundet så jag är väldigt nyfiken på vad det kan vara. Hoppas det är något som intresserar mig och tidsmässigt gör det möjligt att hoppa på!

Imorgon åker jag med Carro och hennes pappa till Stockholm för att kolla på Modo mot Djurgården på Hovet. Ni kan väl hålla tummarna för att Modo vinner :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Din närvaro gjorde susen!!!:D

2011-11-30 @ 21:00:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0