Glad och stolt!

Har precis kommit hem från ett fotbollsmöte i Nyköping och jag är ovanligt glad och stolt. Så jag måste bara berätta vad det beror på :)

Ikväll fick jag veta att jag är nominerad till en plats i Svenska fotbollsförbundets tävlingskommitté!!!! Det beror på att jag tydligen gjort ett bra intryck. Lars-Åke Lagrell hade skickat ut ett mail till berörda distriktsordföranden med 8 namn på unga personer som märkts inom svensk fotboll och en av dem var jag :)

Kommer i så fall mest troligt få en adjungerad plats för att få möjlighet att lära mig och sätta mig in i vad arbetet innebär. Har inte riktigt klart för mig vad det innebär att vara ledamot i en sån stor stor verksamhet som SvFF men får väl ta reda på det så jag vet om jag ska tacka ja eller nej. Hur mycket tid behöver man avsätta t.ex? Måste även kolla med min rektor så att det är okej att jag hoppar på ett sånt här uppdrag. Jag är ju trots allt anställd på 100% i kommunen och det är mitt huvudsakliga uppdrag idag. Vet inte om man får ekonomisk ersättning för arbete i SvFF så det är ju något jag måste ta ställning till. Har ju inte precis råd att börja jobba deltid.

I bilen på väg hem satt jag och funderade på om jag har nog med kunskaper och är tillräckligt kompetent för att kunna bidra med något. Men kom fram till att det är jag ju såklart :) Jag är ju bra på det mesta och det man inte kan får man väl lära sig. Det är ju inte meningen att man ska kunna allt när man börjar med något nytt, eller hur?!

Sen är det ju inte säkert att jag kommer få frågan heller, många är ju nominerade. Men jag är bara glad för att jag är nominerad, det känns roligt att jag har fått förtroendet att kunna föra Svealands talan i tävlingsfrågor inom svensk fotboll!
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Madde

Men gu va roligt! Grattis! Tror att det skulle va ett toppenuppdrag för Dig!! Vi håller tummarna för att just Du får platsen! När får Du veta det?

2011-12-01 @ 07:48:10
Postat av: Jenny

Vet inte riktigt när det ska vara klart. Årsmötet är ju inte förrän 24 mars men jag hoppas inte jag behöver vänta så länge...

2011-12-01 @ 13:24:38
Postat av: Malle

Grattis, otroligt kul att bli nominerad:) Håller tummarna!!!

2011-12-01 @ 18:26:53
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Hur QL som helst!!!:D



Du har ju blivit nominerad för det du tidigare gjort och för att du är den du är. Blir du utvald kommer du passa som hand i handske där också!!!:)



Bamsekram och grattis till nomineringen!!!:)

2011-12-03 @ 08:57:27
Postat av: Marika

Jag älskar dig Jenny!!!

2011-12-08 @ 14:09:33
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0