Dröm

Har drömt att jag var ute och åkte båt med Peter Sjölund! Han var ung, 20 kanske, jag var i nutid. Joel, Jesper och Martin var med! Peter var jätteglad och surrade på och skrattade precis så som han var, jag hade fullt sjå m att hålla reda på alla barn. J och J hoppade ur båten på en bro till en stuga som stod mitt i sjön, vi andra åkte vidare och Peter skulle visa hur man inte skulle köra och naturligtvis så skönk båten! Martin hade ingen flytväst och jag fick panik på riktigt!! Tillslut kommer Fredrik upp ur vattnet och har Martin på ryggen och då vaknade jag! Alldeles i svett och hjärtat slår så jag tror det ska hoppa ur kroppen. Jag tar mobilen och ska kolla vad klockan är, har då fått ett mms av Marit på deras nyfödda son! Ni som kan tyda drömmar, vad vill det här säga mig?!

Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Men Malle, vilken dröm!! Jag är ingen drömtydare, så jag kan tyvärr inte hjälpa Dig. Men de va lite roligt att Fredrik dök upp helt plötsligt!! :D

2011-11-23 @ 16:17:17
Postat av: Malle

Japp, Fredrik är min hjälte <3

2011-11-23 @ 16:56:22
Postat av: Jenny

Det vet vi ju att han är :)

2011-11-23 @ 19:27:50
Postat av: Lilian

Tyvärr inte jag heller, men när du får ngn som kan tyda den vill jag gärna höra.



Tur du hade Fredrik i drömmen också!:)

2011-11-25 @ 19:24:56
Postat av: Marika

Bilar betyder arbetet...så då kanske båtar betyder studier då!!?? Annars skulle jag tolka båten som ditt vardagsliv. Du håller koll på ungar hit och dit - och vips dyker Fredrik upp på fredagarna. Peter Sjölund tror jag symboliserade att vi ändå ska uppskatta vardagslivet hur det än är - och att vi ska uppskatta varandra i vardagen...en dag kan det vara försent...

2011-11-26 @ 19:17:06
Postat av: Madde

Bra tolkat Marika... Kram

2011-11-26 @ 19:31:26
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Instämmer med Madde!:o) Krams!

2011-11-28 @ 21:41:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0