Yiihaaa!!

Sitter framför datorn och stress-äter en burk med makrill i tomatsås till middag. Samtidigt som jag tänkte snabb-blogga lite. I kväll är det countryfest på Medis, och jag hoppas verkligen att det blir lyckat och kul. Har känt mig lite stressad inför denna fest i mest två veckor nu. Men nu e re nära, och jag hoppas alla blir nöjda!!

Magnus E byggde en helfrän bardisk, och där tänkte jag hänga i kväll. På insidan då förstås. Maten är lagad, och kakor är bakade, borden är dukade och drycken är på kylning. Bålen ska blandas och folket ska mingla. Nu drar jag iväg, och återkommer senare med skvaller!! :D

Kommentarer
Postat av: Malle

Klart det kommer att bli lyckat!!! Trots att jag inte är där;)

2011-03-26 @ 22:23:51
Postat av: Lilian

Det kan ju inte bli annat än bra, för jag tycker att folk pratat om det här på FB bra länge nu:o) Vill se bilder också!:D



Hoppas ni har tokQL!:o)

2011-03-26 @ 23:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0