Vi drar till fjällen

Idag har jag varit hemma från morgonen och packat. Snart drar vi till fjällen, fest hela kvällen...! Närå, men vi åker utan barn med några kompisar, till nån stuga någonstans... Skoteråkning och äta mat ute är väl det som gäller då, och kanske lite fiske. Jag hoppas på toppenväder, och ser man ut just nu så ser det ju strålande ut!!
-6,3 grader och helblå himmel med strålande sol. Tyvärr tror jag inte att det kommer att hålla i sig hela helgen, men får man lite sol så är man ju nöjd. Jag är glad om jag slipper blåsten...!

Det blir bara en skoter också ihelgen, Kalle har spenderat varje kväll denna vecka OCH förra veckan under huven på sin gamla härk till skoter. Men det hjälpte tyvärr inte, så vi får nöja oss med en denna helg. Nästa år blir det en nyare skoter för Kalle......

Ha en toppenhelg alla, jag ska göra mitt bästa för att den ska bli toppen!! Kram kram

Kommentarer
Postat av: Malle

Åh, det kommer att vara kanonväder tror jag!! Vi drar till Ramsele och åker slalom idag, känns som om jag helst vill ligga i backen å sola men jag ska göra ett tappert försök att åka lite=) Ha det så härligt i helgen nu!!

2011-03-11 @ 10:23:22
Postat av: Marika

Njuuuuut av varje minut!

2011-03-11 @ 11:01:04
URL: http://www.ottossonsfyra.blogspot.com/
Postat av: Lilian Olofsson Söderman

Hoppas att ni får en riktig kanonhelg!:o) Låter så härligt att ni ska åka skoter - även om det bara är på en;o) Du vet, somliga har ju ingen...;o) :o* Ingen snö att åka på heller längre iofs...^^Men att åka skoter är ju fortfarande hur QL och mysigt som helst!:D



2011-03-11 @ 12:40:41
Postat av: Jenny

Finväder fick ni väl?! Jag är avundsjuk på alla jämtlänningar just nu! Den här årstiden är fantastisk hemma!

2011-03-14 @ 16:49:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0