Måndagen 14 mars

"Marlene
En mycket bra gjord fältuppgift. Det ska bli intressant att höra din redovisning. Du har fått med teori och praktik i en bra mix. Jättebra/Margareta"

Gud, när jag läste det här så blev jag skitnervös, kändes inte alls som om jag blev glad och nöjd över att ändast glömt ett litet d i hela texten! Nu måste jag ju prata så klok och duktigt, åh det är inte min grjej:(


Har travat in veden som var otravad i vedboden oxå idag, allt för att slippa läsa den engelska boken;)
Har varit jättesoligt och fint ute, lite blåsigt men det var ändå jätteskönt att vara ute. Emma har med en komis hem, Linnea och David är här+ Tobben och Sanna som stannar en stund medans Kim och Bitta är ute och går. Sanna och jag har tampats en stund, hon vill inte det jag vill! Stackars barn att hon inte lärt sig att jag vinner alltid;) Nu är hon glad och näjd igen iaf!

V 18 så drar vi till Gotland, stugan är bokad, måste bara boka färjan nu så är det klart! Mycke åka i maj blir det=) Jag hoppas på att Fredrik kan få ledig och följa!

Kram

Kommentarer
Postat av: Sofia

Bra jobbat!! Oroa dig inte, redovisningen kommer nog gå så bra så!

2011-03-15 @ 20:40:24
Postat av: Lilian

Tror att det kommer att gå som en dans! Du pratar mycket klokare än vad du själv tror, för du ÄR ju klok!:o)



Gotland låter underbart! Jag vill också med!;o)

2011-03-15 @ 21:58:12
Postat av: Madde

Ja, Du e ju klok så det där kommer gå galant! :D

2011-03-15 @ 22:30:15
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja, Du e ju klok så det där kommer gå galant! :D

2011-03-15 @ 22:32:27
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0