Tiden bara rasslar iväg

Tycker det var nyss som jag satt på Sir Winston och åt middag med er! Men nu är det redan torsdag vilket innebär att det är mer än en vecka sen! Och vad har jag hunnit göra den här veckan då?! I måndags var jag på fotbollsmöte och sen tog jag det bara lugnt. I tisdags tog jag det ännu lugnare, mår nästan illa av att va så slö:-S Därför var onsdagen mkt trevligare i mina ögon! Vi dansade zumba på jobbet, rektorn har köpt in en cd åt oss. Så vi drog igång projektorn och satte igång och träna. Det var skitroligt!! Sen gick jag på världens mysigaste promenad genom skogen till Skogstorp och Katta. Umgicks med henne och Elin en stund innan jag fick skjuts hem. Det var skönt eftersom jag inte hade orkat gå hem. Ikväll har jag tvättat och hälsat på Katta igen för Ale skulle dit och hälsa på. Det var jättekul att träffa henne! Nu har jag nästan packat klart inför min Sundsvallstripp imorron. Upptäckte just att jag har INGA kläder att ta med på mig. Får ta en hetsig sväng på stan på lördag och se om jag hittar nåt. Hoppas iaf att det blir kul:-)

Kommentarer
Postat av: Malle

Åh, ni kommer att få så kul! Är lite avis faktiskt, tänk vad roligt de hade varit å tagit me Jullan å Emser på nått sånt här! Det ska jag försöka med någongång i framtiden!

2011-03-03 @ 22:11:55
Postat av: Lilian

Ja, zumba is the shit!:D



Tror att ni kommer att få tokroligt på S-vallstrippen och Mellon!:D Rapport sen!

2011-03-04 @ 14:28:07
Postat av: Madde

Hoppas Du har de toppen i S-svall!

2011-03-04 @ 21:35:35
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Marika

...ja det var kul att vinka till dig!!! :)

2011-03-11 @ 11:06:32
URL: http://www.ottossonsfyra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0