Om jag nån gång i livet skulle behöva hjälp...

så visst skulle ni ställa upp för mig? Jag skulle ställa upp för alla människor jag känner(nästan).. Kan inte ni då bara göra mina skoluppgifter, dom e inte så stora och inte alls svåra!

Jag ska bara reflektera begreppen, positionering, diskurs, binär, makt och normalitet utifrån mina tankar och gärna förstå hur författaren menar! Just nu vet jag inte änns vad makt betyder:( Det här ska jag lite fint få plats med på en halv A4 med 1.5 radavstånd och gärna med nått fint citat ur texten, suck jag tror jag går och lägger mig istället!

Gnäll å gnäll kanske jag skulle ta och va lite postitiv en stund: Vi mår bra, ingen som är sjuk eller döende inom familjen, så nu va det gjort!

Gonatt på er

Kommentarer
Postat av: Jenny

Klart jag hjälper dig! Med vad som helst! Har ingen aning om vad begreppen står för men det är ju ett annat problem:-)

2011-03-03 @ 21:54:54
Postat av: Malle

Det kändes faktiskt lite bättre bara jag fått gnälla lite, nu har jag skrivit klart och det är bara att lämnas in! Känns så skönt, nu har jag ett jobb till som ska göras och sen kan jag ta lov:)

2011-03-03 @ 22:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0