Kompisar

I dag fick vi med två extra barn från dagis, syskonen Hallgren från Görvik. Det har varit fullt ös hela kvällen, och de har haft himla skoj. Synd bara att de inte orkar så mycket så här på en vardagskväll. Sanna somnade i bilen när jag skjutsade hem dom. Men de fick leka en stund i alla fall, och det var ju huvudsaken!!

Sanna frågade efter en docka så fort hon kommit hem till oss, så jag fick gå ner och leta i nå gamla kartonger efter den enda dockan jag har kvar från när jag var liten. Tur att jag hittade den... den fick lite ompyssling och omvårdnad vilket den inte fått på bra många år......

Kommentarer
Postat av: Malle

Härligt, ja Sanna hämtar alltid dockorna hemma hos oss med=)

2011-03-29 @ 16:17:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0