Kalle & jag

...hade en riktigt härlig eftermiddag igår. Vi slängde oss in i bilen efter ett sms från Madde med familj - och drog in till stan och badhusparken. Det var smockat med folk och jag tror både jag och Kalle kände oss lite smått förvirrade ett slag - han gillade inte riktigt det där med att behöva vänta på sin tur och köa för att bara kika in i en liten snöigloo osv. MEN till slut träffade vi ju goa-glada-Joel & Jesper så då blev det lite mer fart på Kalle också. Pricken över i:et, grädden på moset och...mandeln i gröten...var ju att vi hängde med på bio efteråt. Jag hade en super-härlig stund när jag fick sitta bredvid min treåring som smaskade pop-corn till dess han ville kräkas (kraxade bara lite över toastolen - och sen gick det över). Kalle som sa: "Tack mamma - du är väldigt snäll" när han fick en näve godis - och som sen satt där i biostolen och sprattlade lite med benen då och då. De där benen som hade promenerat genom stan utan att springa iväg ut i trafiken utan snällt följt mammas steg. Jag tror bestämt att vi tar och uppgraderar Lill-Kalle till Stor-Kalle...Stor-Kalle kan väl heta Gamm-Kalle från och med nu?!!! :)

Kommentarer
Postat av: Malle

Vilken härlig dag=), det är sånt man kan leva på ett bra tag!!

Gamm-Kalle, taget;)

2011-03-21 @ 14:52:18
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Madde

Ha ha ha, ja Kalle hälsar att de går bra! :D



Ja, det var en härlig dag. Tyckte grabbarna skötte sig väldigt bra på bion. Det var Jesper som var lite otålig, men det var ju inte så farligt.



Flera såna dagar!!

2011-03-21 @ 21:07:01
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

När vi såg trassel så hörde man Martim flera gånger: Nu åker vi hem mamma! Han tyckte den va lite läskig!

2011-03-21 @ 21:26:12
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Lät som en helmysig dag för mamma och Stor-Kalle!:oD Ja, för Madde , Joel och Jeppe också!



3 år låter så mycket helt plötsligt!:oO Fast roligt också såklart!:)



Kram!

2011-03-23 @ 23:10:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0