Håll i er så ni inte blåser bort..

..ja, det är ju så det känns! Snart lyfter väl taket och då blir det inte kul! Jag håller tummarna för att det slutar hålla på så här och att vi ska kunna vara ute och njuta av att det är lov!

Vi har varit till Fredrik och hälsat på hos honom i hans nya boende, mycket trevligt även om han va tvungen å jobba och så! Vi åkte upp till parken i måndags och var där och klättrade i snöhögar och barnen tyckte att det var skoj. Tyvärr så var det även tö så det dröjde inte alltför lång stund tills vi var tvungen att åka tillbaka till stugan och torka alla kläder. Men vi bakade bullar och muffins och fixade middag tills F slutat jobba och det var rätt så mysigt det med!

Lite stress kände man eftersom vi väntar smått och man aldrig riktigt vet när det ska till å bli, men än har det inte hänt nått så vi får nog bara fortsätta att vänta! Jag hoppas det blir på lovet iaf för det har jag ju nästan lovat ungarna=)

I morgon ska Julie på BodaBorg med några kompisar och på Torsdag åker vi in och ska bada och gå på bio. Resten av lovet  lämnas lite öppet tills vi ser hur vädret blir!

Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter härligt! Va spännande me smått! Hoppas de blir snart. Sen må vi ju komma å kolla!! :D Ha så kul i stan, önskar jag kunde följt..! :( En annan gång kanske.

2011-03-09 @ 07:27:41
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag satte nästan kaffet i vrångstrupen innan jag kopplade vad du menade med väntar smått!! Haha! Men spännande med kattungar också :)

2011-03-09 @ 12:13:37
Postat av: Marika

Jaa, jag har nästan lovat Kalle och Axel att de ska få träffa kattungarna på lördag...så nu är det till att pressa!! :)

Hade ni kul i stan? Vi ska in i dag och bada - så vi får hoppas att vädret håller i sig så det är lugnt och skönt i plurret.

2011-03-11 @ 11:04:14
URL: http://www.ottossonsfyra.blogspot.com/
Postat av: Lilian

Kattungar!! Jag vill också mysa!!:o) Och så önskar jag att Julian kunde få komma och göra det!!



Hur gillade Jullan BodaBorg?

2011-03-11 @ 12:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0