Skills

Att bo själv innebär att man måste ha en del skills :) Ibland fungerar inte saker i ett boende och eftersom det inte finns någon att be om hjälp är det bara att ta itu med skiten själv! T.ex. att vattnet inte rinner undan i duschen pga som det visade sig en massa Jennyhår!!! Äckligt att städa undan men nu rinner vattnet bra.

Nästa problem som inträffade för typ 20 minuter sen var att det blev något problem med strömmen! TV: n dog och då uppstod kris och panik eftersom Sverige spelar mot Finland ikväll!!! Vände ut och in på alla kablar som var kopplade till den men inget blev bättre. Den var död! Gick och kollade mina säkringar i lgh:n men de var justa. 

Tänkte att jag skulle steka lite svamp i väntan på bättre tider, ibland blir det ju bra om man ger saker och ting lite tid. Men när jag märkte att plattan aldrig blev varm nog började jag ana ugglor i mossen. Har hört talas om något som heter fas :) Så jag sprintade ner i källaren, hittade stora elcentralen för mitt hus. Lyckades lokalisera vilka proppar som var mina och det var minsann inte lätt! Fanns en del att välja på. Tyckte mig se att den röda pluppen satt lite sladdrigt på ena proppen så jag skruvade bort den och bytte till en ny fräsch. Sprang tillbaka upp i lgh: n och YES nu hade jag bild på TV: n igen :)

Är jag inte bra så säg?! Är ganska nöjd över dessa skills!

Intervjun idag gick bra. Tror jag gjorde ett bra intryck :) Blir inte förvånad om de ringer och erbjuder mig tjänst där!


Kommentarer
Postat av: Malle

Härligt Jenny, man klarar ju det mesta om man är så illa tvungen! Klart dom ringer, dröjer nog inte allför länge =)

2011-06-07 @ 20:52:37
Postat av: Anonym

You go, girl!:D Jag tror samma som Malle, klart de ringer!:o)



Krams!

2011-06-07 @ 20:57:16
Postat av: Madde

Bra jobbat! :)

2011-06-07 @ 22:33:46
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0