Senaste nytt!

Hade skrivit några rader idag när jag la in bilden på TYAs mätarställning men det försvann visst så jag får väl skriva nu istället!

Har just kommit hem från en baddag med Elin och familjen. Jättehärligt badställe har vi hittat! Tyvärr fick vi punka när vi åkte hem... Men det var ganska snabbt ordnat trots att vi fick vänta i skogen ett tag. Sen drog vi till Hälleforsnäs och åt en av de godaste kebabpizzor jag smakat! Senare ikväll ska jag hämta Guns på tåget, hon ska hälsa på mig några dagar :) Får se om hon hinner med E-tuna tåget annars får jag dra iväg till Södertälje och plocka upp henne där!

Midsommar firade jag i Bälg tillsammans med Elin med familj samt en massa bybor. En jättelyckad tillställning med traditionsenlig dans runt stången, femkamp och sill. En fotbollsmatch mellan alla barn och vuxna samt vin i mängder hanns också med :) Trodde jag skulle gå hem tidigt men det blev inte så, jag hängde med på fest till några finnpajsare och drog sen vidare på nya äventyr innan jag gick och la mig kl. 2.

Hade visst gjort intryck på en kille eftersom han bad Elin om mitt nummer. Haha! I övrigt går väl dejtandet så där. Inte roligt att göra någon ledsen... Men kollade på film med D igår kväll och ska nog träffa S i när Guns åkt hem så egentligen är det ganska kul :)

På fredag vill jag kolla The Ark i Västerås men har inte hittat någon som vill följa med mig ännu! Så vill någon av er är det bara att säga till :) Imorgon åker jag och hämtar min nya dator som jag köpt, eller rättare sagt ska köpa imorron. Är lite nervös för hur jag ska kunna installera och fixa allt men det ska väl gå bra hoppas jag!

Kommentarer
Postat av: Madde

Va roligt me besök! :) Hade gärna sett The Ark med Dig! Men jag åker till Oslo på fredag, så jag hinner nog inte med det.....

Bra att Du fixat dator! Lycka till me dejtandet! Let us know...

2011-06-27 @ 21:41:28
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Marika

Du kommer fixa datorn galant!!! Kul att du "kommit igång" igen och vågar dejta. Hoppas du inte behöver kyssa alltför många grodor innan prinsen står där!!! :)

2011-06-28 @ 10:42:05
URL: http://www.ottossonsfyra.blogspot.com/
Postat av: Marika

...och Madde ska till Oslo på fredag!!! Jag är visst lite off. Tänkte att Malle skulle skriva något om bilköp...ska fortsätta läsa...

2011-06-28 @ 10:43:12
URL: http://www.ottossonsfyra.blogspot.com/
Postat av: jawna

Hej! Ber om ursäkt för att jag lämnar en sån här kommentar. Men hade du velat vara en riktig pärla och lämna en röst på min klänning på Nelly.com's designertävling? Det hade varit guld värt :)



http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=XwOmCWfkZmT6qSQJL2Mi2ocVMa7VYNJv8XV0s1jHb4AFJOMUGY46&third=yes#Gallery

2011-06-28 @ 10:55:53
URL: http://jawnas.blogg.se/
Postat av: Lilian

The Ark är ju grymma, så jag hade gärna följt om jag hade haft möjlighet!:o)



Jag tror att du absolut kommer att fixa datorn - och dessutom blir jag glad nu när du kommer att skaffa fejjan!!;o)



Kramar!!:o)

2011-06-28 @ 18:10:42
Postat av: Karin

Åhhhh äntligen en ny dator, för det var ju när du skaffat den som du skulle gå med i FB. Så jag hoppas vi ses där snart :) Eller inte hoppas, vi ses där snart menade jag ju :)



Kram kram

2011-07-02 @ 18:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0