Semester med Guns

Som några av er vet så har Gunsan varit och hälsat på mig några dagar. Hon är ju student och ska jobba hela sommaren men hade lyckats lägga schemat så att hon kunde hälsa på mig :) Måste säga att hon valde helt rätt dagar att vara ledig, vädret har ju varit fantastiskt :)

Här kommer några bilder som visar vad vi gjort!

Carro och jag badar i grusgropen i Hällby

Guns och jag poserar vid Sundbyholms slott

Diddi åker wakesurf

Jag är en nöjd båtåkare och BM trixar på vågen

Julle och jag, här kan vi snacka båtstekare :)

Guns och jag ute på Mälaren i Diddi och BMs båt. Nöjda!!!

Imorgon måste jag kliva upp kl. 5:30 för att skjutsa henne till tåget. Tråkigt att hon ska åka hem för det har varit jättekul att ha henne här :)

Kommentarer
Postat av: Guns

Kommer snart tillbaka!! Lovar!!

Men först får du komma hem till Jämtland å hälsa på!! =)

2011-06-30 @ 22:35:21
Postat av: Madde

Va härligt Ni ser ut att ha haft det!! Avis, när man själv jobbat dom här fina dagarna! :( Å nu blire regn när det blir helg, typiskt! Men man får hoppas på flera såna dar! :)

2011-07-01 @ 06:19:45
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

Vi har oxå badat, barnen sen en par veckor tillbaka, jag premiär badade igår och det var superskönt i vattnet, men idag är det mulet igen..som vanligt med andra ord=)

2011-07-01 @ 12:32:44
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Sofia

Vilka härliga sommarbilder! Du är verkligen fin i blått! Säger som Madde, har oxå jobbat..men vi får hoppas att solen kommer tillbax! =)

2011-07-01 @ 16:19:41
Postat av: Jenny

Vad snällt sagt, tack Sofia :) Har inte ni också haft sol? Det är ju inte så långt till Linköping, eller var är du förresten?

2011-07-01 @ 19:42:10
Postat av: Sofia

Jag säger bara sådant som är sant! Jodå, vi har haft värsta utomlandsvärmen, men jag har jobbat och suttit inne med kofta i luftkonditioneringen =) Är ju hemma i Linköping nu ja! Har 1 v kvar till semester, så då hoppas jag solen kommer tillbax! Sköt om dej och ha det så bra!

2011-07-02 @ 09:23:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0