Säsongsavslutning

Om ni lämnar era steg för maj i kommentarer här så ska vi se till att få ett avslut på det gamla...och en härlig premiär för juni månad. Vi har gjort ett toppenjobb även om vi kanske inte alltid når upp till våra tiotusen! Jag ber Henke att fixxa till en ny design när han har tid och lust - om ni övriga vill det. Kortet får väl duga ett tag till...även om det väger några kilon mer än vad ett dagsfärskt foto skulle göra. :) Jag tror att jag själv grejar att ordna till en sammanfattning av året som gått. Hejja hejja stepsisters!

Kommentarer
Postat av: Marika

332962 steg

2011-06-28 @ 11:47:13
URL: http://www.ottossonsfyra.blogspot.com/
Postat av: Madde

Ja, vi har jobbat på bra! Även om man inte alltid har så många steg...



Vi kanske ska fixa ett nytt kort i sommar! :)



286.298 steg för min del i maj.

2011-06-28 @ 13:32:25
Postat av: Lilian

Maj:284 471 steg.



Ja, det vore ju QL!:o)



Heja oss!:D

2011-06-28 @ 17:56:12
Postat av: Malle

345 797 steg! Herregud vad inlägg det ramlat in, nästan som att läsa en hel roman! Vad 8delskaka är kan jag inte riktigt beskriva men god är den iaf=) Ska köpa en till dig Marika, kanske när du fyller år!! I morgon ska vi åka och lämna in nybilen bilen iaf så får vi höra vad dom säger om den, blir nog utan ett tag nu!!

Puss på er alla!

2011-06-28 @ 23:20:04
Postat av: Lilian

Jag ääääälskar åttondelskaka! När jag gick i Ström och vi hade håltimme på en särskild tid på onsdagar (eller torsdagar?) så gick vi varje vecka på Simon och fikade den!:D Yummi!

2011-06-29 @ 23:02:32
Postat av: Anonym

304768 steg. Tycker också vi försöker ta ett nytt kort :) Behöver inte vara så märkvärdigt, vi är ju fina som vi är!! Det är ju någon slags smörkräm i åttondelskaka och den är väldigt speciell för fiket på Simon. Receptet är svårt att få tag på har jag hört men den innehåller någon slags glasskräm.

2011-06-29 @ 23:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0