Roligheter

I fredags var jag och några på jobbet iväg och åkte crosscart i Rissna. Hur kul som helst! :) Vi körde även en felstyrd bil och en annan bil med dubbelkommando. Alltså med två rattar så man styrde två hjul var.
 Det var inte det lättaste, kan jag säga, men kul var det! Den felstyrda bilen var inte så lätt heller.... det tog lite tid! Men en kul grej att göra! Vi får dra ihop ett gäng å åka dit nångång! :)

Skrapningen av huset går trögt, så trögt att vi kommer att fira midsommar hemma och skrapa huset.... tråkigt, jag vet, men sen är vi borta eller har andra planer flera helger, och kvällarna går ju så fort. Vi vill ju inte spendera hela semestern med att skrapa och måla heller..... Men det löser sig nog! Vi kanske bara får en vägg klar i år, men då får vi väl ta den fjärde och sista väggen nästa år då! Man må ju få va lite ledig också!!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Shit, vad coolt!:D Jag tror att du var bäst på det!:o) Det skulle jag absolut också vilja prova!



Rissna... Nä, kan inte ens minnas åt vilket håll man åker för att komma dit^^Var ligger det?



Krams!

2011-06-21 @ 23:03:21
Postat av: Malle

Man tar in i Brunflo och åker mot Stugun=) Vi brukar åka den vägen till Pappa. Jag har hört fler som varit dit och kört och com tycker det är jättekul!! Skrapa hus är dötrist, jag kan komma på torsdag och skrapa!! När slutar du Madde? Vanlig tid?

2011-06-22 @ 06:42:29
Postat av: Madde

Jag e hemma och vabbar idag å i måra..... :(

2011-06-22 @ 08:30:32
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

=)

2011-06-22 @ 08:58:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0