Midsommarafton 2011

 Grundvattnet! Göran och Lena kom förbi och överraskade oss med fika och åttondelstårta.

Martin storfiskarn!!


 
            



Julie och Emma kan även dom sköta ett kastspö!! 

            


   Jag sköter kockningen i vanlig ordning! Wook med nudlar i pitabröd! Mums! ( Som Maria och Thomas fixat, så jag kan inte alls ta åt mig äran för det)






Och sist en Emma med krans i håret

 

Julie och Emma gjorde en midsommarstång som vi dansade runt senare på kvällen i kallblåsten, men alla nöjda och glada=)

En sammanfattning av denna dag och kväll: Toppen, förrutom vädret som hade kunnat vara lite varmare och lite mindre blåsigt eftersom vi trodde att tältet skulle blåsa bort!

Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Ser ju ut som Ni haft de jättemysigt! Visst va de en fin rastplats? Fick Ni nån fisk då?

2011-06-26 @ 21:40:17
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Bilder bilder bilder!!:D Underbart!!



Ni såg inte ut att ha särskilt fint väder, men mysfaktorn såg ut att ligga i topp!:D



Kramar!

2011-06-26 @ 23:06:25
Postat av: Sofia

Roligt att få se hur ni hade det, såg mysigt ut! Härligt att ha hela familjen samlad kan jag tänka mig =)

2011-06-27 @ 19:44:34
Postat av: Jenny

Ser jättetrivsamt ut!!! Tänk om vi varit där också :)

2011-06-27 @ 20:25:43
Postat av: Marika

Vad är åttondelstårta?

2011-06-28 @ 10:46:37
URL: http://www.ottossonsfyra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0