Långhelg!

Vilka sköna dagar jag har haft! Mamma kom i onsdags och det har varit jättekul att få vara med henne :) Eftersom mitt dejtande inte gick riktigt som jag tänkt så var det väldigt skönt att ha henne här! För nu känns det ju bra igen. Behöver bara älta några vändor som ni vet, haha!

Det har varit jättehärligt väder här så jag har faktiskt tagit årets första dopp! Tom skönt i vattnet så man kunde simma ett tag! Igår åkte vi in till stan för Elin skulle springa Å-varvet som är en kvartsmara. Det var sjukt varmt och flera löpare tog sig inte ens i mål. Jag tycker det nästan är vansinne att utsätta kroppen för något dylikt. Elin hade t.ex. en kollega som kollapsade strax före mål och slog i huvudet. Personalen fick inte kontakt med honom på typ 6 timmar!!! Tänk vad som kan ha hänt med hans hjärna eller hjärta eller njure under den tiden???! Bara att hoppas att han blir sig lik! Som tur var gick det bra för Elin, hon gjorde ett bra lopp och det är jag inte förvånad över. Hon är envis och gör alltid sitt bästa. Tror hon sprang på 53 minuter.

Idag har jag varit i Strängnäs och fått massage av Diddi! Det var jätteskönt :) Kommer åka till henne fler gånger! Mamma åkte hem idag, lite tidigare än vad som var tänkt. Har inga planer för morgondagen men den ska tillbringas utomhus om det är bra väder.

På tisdag ska jag på anställningsintervju och så ska jag försöka hinna med att hälsa på min elev som hamnade i fosterhem. Känns som om vi ska göra ett avslut, allt blev ju så abrupt! Brorsan blev iaf dömd för misshandel pga mitt vittnesmål så det känns bra att kunnat hjälpa till!

Har inte bestämt när jag ska hemåt men berättar när jag vet.
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Malle

Måste ringa dig så man får lite mer detaljer klart för sig:) Här kan man väl inte direkt säga att det är badväder..men snart så=) Kraaam

2011-06-06 @ 19:46:43
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0